söndag 26 juni 2011

Midsommar helgen :)


Detta året har vi då firat midsommar i siljan näs, de va treligt och väldigt kul tills vi typ åt på kvällen och alla blev lite sega... men de kom igång sen med att viktor blev jätte full och hade en väldig hicka.. tror nog åxå att vi alla var vädigt trötta efter resan upp natten innan.. lördagen var väldigt lugn, vi åkte in till leksand och köpte lite godis, chips och dipp och bara satt och tog de lugnt och va sociala med viktors föräldrar..

idag åkte vi till natur rummet och kolla runt lite på uppstoppad djur och stenar, sen gick vi upp i tornet och kollade in utsikten, elle aa de va bara ja och viktor som gick hela vägen upp.. sen åkte vi för att spela mini golf, aldrig mer säger jag.. ja förlora trots min hole in one :) den e ja i alla fall stolt över.. viktor mamma vann hela skiten, giss vem som förlora..... JAG.... sen ha vi typ ätit och tgit de lugnt.. sen tyckte marcus och viktor att de va så varm tt dom ville bada, vi gick hea vägen ner till silja (inte så långt) men dom bada inte.. kan iof förstå de eftersom de va såååååååååå jävla kalt...



just de marcus säger att han läser min blogg så nu ska ja skriva en sak för att se om han verkligen läser den: marcus om du läser detta ska du säga att du vill massera mina fötter :)



nu ha ja inte nått mer att skiva för idag ..

//xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar